shadi

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

پر مخاطب ها

    ابر برچسب ها

      خبرنامه

      عضویت

      نام کاربري :
      رمز عبور :

      دوربین 360 درجه سانتافه

      امروز می خواهیم در رابطه با سه مورد از خدماتی که توسط گروه آپشن کار ارائه می گردد توضیحاتی را خدمت شما همراهان ارائه کنیم . مواردی که امروز مطرح خواهیم کرد در رابطه با آپشن های جانبی خوردروی سانتافه می باشد لطفا با ما همراه باشید.

       


      نویسنده : admin
      برچسب‌ها :
      تاريخ : دوشنبه 26 اسفند 1398 ساعت: 11:57
      بازدید : 142

      انواع بیمه درمانی در ترکیه

      کشور ترکیه به لحاظ خدمات درمانی در طی سال های گذشته،پیشرفت قابل ملاحضه ای داشته است.این خدمات با استاندارد های بالا و قابل قیاس با اروپا،در سراسر ترکیه اعم از روستا ها،بیمارستان های دولتی و خصوصی و ... وجود دارد. طبق آخرین قانون حق شهروندی در ترکیه،تمامی شهروندان ترکیه،حتی افراد خارجی که برای گرفتن اقامت وارد ترکیه می شوند،ملزم به دریافت بیمه هستند.اگرچه هزینه اورژانس و حمل بیمار به صورت رایگان انجام می پذیرد،اما سایر هزینه های درمانی معمولا بسیار بالاهستند.بنابر این در هنگام انتخاب شرکت بیمه دقت کافی را داشته باشید.
      یکی از شروط تمدید اقامت در ترکیه، دریافت بیمه است.برای بیمه کردن خود در این کشور،ملزم به آشنایی و آگاهیی از تمامی بیمه های درمانی و شرایط آن ها هستید.با توران گشت همراه باشید تا در ادامه در این مورد بیشتر صحبت کنیم.

       


      نویسنده : admin
      برچسب‌ها :
      تاريخ : پنجشنبه 15 اسفند 1398 ساعت: 2:20
      بازدید : 191

      تور مشهد از تهران و توصیه های سفر هوایی به این مقصد!

      تور مشهد از تهران و توصیه های سفر هوایی به این مقصد!

      کسانی که برای اولین بار اقدام به رزرو تور مشهد از تهران و سفر با هواپیما را تجربه می‌کنند، سؤالاتی برایشان پیش می‌آید که اگر به متخصصین حاضر در آژانس هواپیمایی مراجعه کنند، به تمامی سؤالات آن‌ها پاسخ داده می‌شود.


      نویسنده : admin
      برچسب‌ها :
      تاريخ : سه شنبه 13 اسفند 1398 ساعت: 18:05
      بازدید : 191

      تصفیه آب

      آب در زندگی انسان یک منبع مهم به شمار می رود و نوشیدن آب سالم برای بدن بسیار ضروری می باشد چرا که بیش از 70 درصد بدن انسان را آب تشکیل داده است. کاربرد آب در زندگی انسان به قدری وسیع است که در صورت نبود این منبع مهم دچار مشکلات فراوانی می شویم. نفوذ آلودگی به آب و وجود نیترات در فاضلاب های انسانی، سبب افزایش آلودگی لایه های مختلف خاک و منابع آبی بسیاری شده است که این برای سلامتی بسیار خطرناک بوده و می تواند منجر به بروز بیماری های مرگبار می شود.

       


      نویسنده : admin
      برچسب‌ها :
      تاريخ : يکشنبه 11 اسفند 1398 ساعت: 18:06
      بازدید : 176

      شركت خدمات مسافرت هوايی و جهانگردی اميد پرواز

      در سال چقدر سفر می­کنید؟ چقدر کیفیت سفر برایتان اهمیت دارد؟ آیا تابه‌حال شده است که پیش از سفرتان احساس کنید به یک مرجع قابل‌اطمینان و قدرتمند برای هماهنگی­های سفر خود مثل رزرو راحت و بی­دردسر بلیط، رزرو آسودۀ یک هتل خوب و راحت و یا پیدا کردن یک تور مناسب برای سفرهای داخلی یا خارجی، نیاز دارید؟

       


      نویسنده : admin
      برچسب‌ها :
      تاريخ : چهارشنبه 7 اسفند 1398 ساعت: 11:53
      بازدید : 210

      10 توصیه آسان و ارزان برای پیشگیری از سوزش واژن

       

       

      10 توصیه آسان و ارزان برای پیشگیری از سوزش واژن

      1. از مصرف مداوم دوش واژینال خودداری کنید.
      2. محیط واژن را با شوینده‌های شیمیایی مانند انواع شامپوها یا صابون‌ها نشویید.
      3. اگر لباس‌ زیرتان را با شوینده جدیدی شستید و دچار التهاب یا سوزش واژن شدید، نوع شوینده را عوض کنید یا لباس‌زیر را برای مدت طولانی‌تری آبکشی کنید. علاوه بر این، اتو کردن لباس‌زیر در پیشگیری از ایجاد حساسیت به شوینده‌های لباس هم موثر است.
      4. از تامپون‌ها، نوارهای بهداشتی و دستمال‌توالت‌های معطر استفاده نکنید.
      5. از پوشیدن لباس‌ زیر یا شلوار تنگ و چسبان و دارای الیاف مصنوعی خودداری کنید.
      6. بعد از رفتن به استخر یا شنا کردن در دریا و قبل از پوشیدن لباس‌های خودتان حتما محیط واژن را با آب ساده کاملا شست‌وشو دهید و خشک کنید.
      7. در صورت استفاده از کاندوم جدید و ایجاد حس سوزش بعد از استفاده از آن باید بدانید که به آن محصول حساسیت دارید و باید بلافاصله کاندوم مصرفی‌تان را عوض کنید.
      8. اگر در اثر استفاده از روان‌کننده‌ها یا لوبریکانت‌ها هنگام برقراری رابطه جنسی دچار حساسیت و سوزش واژن می‌شوید، بهتر است که از لوبریکانت‌های برپایه آب کمک بگیرید.
      9. اگر همراه با سوزش واژن بعد از نزدیکی دچار علائم دیگری مانند خارش شدید و مداوم، ترشحات غیرطبیعی، بوی نامطبوع واژن، خون‌ریزی واژن، احساس درد در ناحیه تناسلی یا بثورات پوستی غیرطبیعی در ناحیه واژن هستید، حتما به پزشک مراجعه کنید زیرا راه درمان خودبه‌خودی یا پیشگیری معمولی برای این نوع از سوزش‌ها وجود ندارد.
      10. اگر نزدیک دوران یائسگی هستید و از سوزش واژن به‌دلیل خشکی این ناحیه رنج می‌برید، باید به پزشک مراجعه کنید تا مکمل‌های خوراکی یا موضعی هورمون استروژن برای شما تجویز شود.

       


      نویسنده : admin
      برچسب‌ها :
      تاريخ : شنبه 3 اسفند 1398 ساعت: 14:15
      بازدید : 195

      صفحات وب